Sørlandssenteret

Sørlandssenteret

Å være hovedmarkedsfører for Nordens største kjøpesenter forplikter.

Sørlandssenteret vinner stadig nye priser og nominasjoner for sin nytenkning, for sitt kundefokus og fordi de vil være noe mer enn bare et kjøpesenter. Vi strekker oss hver dag for å være en optimal markedsfører - med en særlig omtanke for å  gi både senter og kunder store og små øyeblikk, både i butikkene og gjennom opplevelsesbaserte arrangementer, enten det er Black Friday, moteshow eller kjempehappeningen Pink Party. Fundament kommunikasjon har også arbeidet målrettet med kundeklubben, som har økt medlemsmassen fra 16 000 til 43 000 på to år. Vi ligger fremover i støvelen for at Nordens største kjøpesenter kan konsentrere seg om å skape de gode opplevelsene og den gode handelen - for en stadig økende kundemasse.
 

PinkParty2016-7233.jpg
Skjermbilde 2017-05-24 kl. 10.40.26.png