Siste nytt

Ikke glem merkevaren din! Dyrk den.

Merker som reduserer markedsføring i nedgangstider, kommer ofte svekket ut i oppgangstider.

Scroll

Fundament har samlet tips fra noen av verdens sterkeste merkevarer, og konkrete eksempler på hvordan de har møtt koronakrisen.

Vi har også sett tilbake på effekten av ulike kommunikasjonstiltak i tidligere kriser.

Sterke merkevarer kom seg 9 ganger raskere enn svakere merkevarer etter finanskrisen i 2008. Kilde: Businesslive


Ikke glem merkevaren din! Beskytt den. Dyrk den. Det er en investering når tidene blir bedre.

Vær hjelpsom, vær sjenerøs, revurdér mediaplanen, snu det til noe positivt og lag nye tradisjoner er 5 av 24 konkrete tips du kan lese fra side 9 i «Merkevarer i virusenes tid».

Kontakt Fundament hvis du vil ha hjelp til å tenke klart i uklare tider.

Espen Husebø Daland
Daglig leder (konstituert)

+47 46 65 65 70

espen@fundamentet.no

Eirik Vigsnes
Kommunikasjonsrådgiver

+47 908 70726

eirik@fundamentet.no

Lars Traaholt
Kommunikasjonsrådgiver

+47 932 69 201

lt@fundamentet.no

Terje Ugland
Kommunikasjonsrådgiver

+47 917 70 107

terje@fundamentet.no