Siste nytt

Skap tillit før du selger

Altfor mange blir ivrige når de har produkter å selge. Det er fort gjort å ville hoppe rett på markedsføringen med en gang. Men er det så lurt? Tålmodighet er en dyd.

Scroll

Utfordringen med å være for ivrig kommer når du ikke har en identitet som folk kan ha tillit til. Et produkt, som for eksempel en brun genser eller en rød hatt, kan være tilgjengelig flere steder. Og gjerne på steder som din målgruppe kjenner bedre, og dermed har mer tillit til.

Hvem ville du kjøpt noe av? Noen du kjenner eller en vilt fremmed?

En veldig viktig del av markedsføringen, spesielt for nyetablerte, er å gjøre merkevaren kjent. Og gjerne i form av interaksjon med målgruppen. Snakk mye med målgruppen og skap et forhold. Et forhold der målgruppen har tillit til deg og du involverer dem.

Siste nytt

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Scroll

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.